Business School Nederland al 30 jaar dé MBA opleider van Nederland

En dat vieren we

Het is feest! Business School Nederland (BSN) bestaat 30 jaar! We zijn één van de oudste MBA aanbieders, de eerste die met een volledig Nederlandstalig programma uitkwam én de pionier in het toepassen van Action Learning. Dit moet groots gevierd worden. We doen dit graag samen met jou, dus blaas het met ons mee de wereld in. ‘Blow up our balloon and make a picture’. Deel jouw ludieke foto/filmpje met onze BSN ‘Ballonnen van Oranje’ op social media, tag ons en verspreid daarmee jouw en ons verhaal. Je maakt hiermee ook nog eens kans op een gepersonaliseerde iPad. 

Hoe het allemaal begon
Business School Nederland (BSN) is opgericht op het einde van de Koude Oorlog, 1988. In 30 jaar tijd is er een hoop gebeurd. Denk aan de digitalisering die veel veranderingen in de wereld teweeg bracht, van economisch roerige tijden naar economische goede tijden en andersom. In al die jaren is BSN niet omver te blazen. Verhuisd van Deventer naar het kasteel in Heukelum en nu al 18 jaar gevestigd in het voormalig gemeentehuis in het pittoreske en toeristische Oranjestadje Buren.

Wat zijn wij trots op onze historie:

  • Al 30 jaar één van de oudste MBA aanbieders in Nederland en daarmee de gids voor vele andere opleidingsinstellingen;
  • De eerste MBA aanbieder die met een volledig Nederlands programma uitkwam;
  • Pionier in het toepassen van Action Learning;
  • We hebben als enige Business School 8 accreditaties en erkenningen;
  • Een wereldwijd BSN-netwerk met 11 partnerscholen in landen als China, Zuid-Afrika, Tsjechië, Nigeria, Ghana, Egypte en Suriname;
  • Meer dan 4000 MBA-alumni wereldwijd;
  • Onze studenten, alumni, coaches en docenten zijn allemaal kanjers in hun eigen vakgebied. Denk aan een groepsopdracht voor International Management die bij Tesla is uitgevoerd, een procesverbeteringstraject dat tot kamervragen heeft geleid of een dissertation die het omvormen van een klassiek georganiseerde NGO naar een lerende organisatie teweeg heeft gebracht.

Be inspired!
Laat je inspireren door de Action Learning succesverhalen van onze alumni. Zij vertellen concreet wat Action Learning voor hun organisatie en henzelf heeft betekend.
Kijk ook op onze pagina Durf te dromen waar je interviews met studenten en alumni vindt hoe zij hun droom hebben waargemaakt.

‘Blow me up and make a picture’
Deze actie is voor iedereen, overal ter wereld mag je een foto/filmpje met de ballon maken.
We verloten één iPad en daarnaast 5 managementboeken naar keuze.
De actie loopt van 1 januari 2018 t/m 22 september 2018.
De winnaar wordt op 1 oktober 2018 bekendgemaakt.
Het opgegeven e-mailadres van deelnemers wordt alleen gebruikt om de aanmelding van de foto te bevestigen. Ook kan BSN daarmee, in geval van een prijs, de deelnemer op de hoogte stellen en nadere informatie vragen voor een vermelding op onze website en social media.
BSN houdt zich het recht voor om ongepaste foto’s/filmpjes te weigeren/verwijderen.

Share This