Selecteer een pagina

MBA belevingssessie Action Learning én Strategisch Marketing

Kennismaken met Business School Nederland: 7 en 28 mei 2019

Hoe kan ik betere vragen stellen? Hoe kom ik sneller tot de kern van het probleem? Hoe draag ik bij aan een betere besluitvorming? Hoe kan Action Learning mij daarbij helpen? 

Wil jij écht begrijpen en voelen wat Action Learning is en of het bij jou past, dan moet je deze methode vooral ervaren en persoonlijk beleven. Precies om die reden biedt Business School Nederland (in aanvulling op de informatiebijeenkomsten) MBA sessies aan. Deze MBA sessies bestaan uit twee delen. Het eerste deel is een sessie over Action Learning. Tijdens deze sessie proef je aan Action Learning.

Het tweede deel bestaat uit: Strategisch-, Marketing-, en Internationaal Management (in het vervolg SMI Management). Dit zijn onderwerpen uit de hoofdvakken van onze MBA-programma’s. Tijdens deze workshop kun je vragen stellen voor je eigen organisatie op het gebied van Strategie, Marketing en Internationaal Management. Deelnemers kunnen deze vragen van tevoren bij aanmelding indienen. Uit al deze vragen worden 3 vragen behandeld tijdens deze sessie aan de hand van de door de docent meegebrachte theoretische modellen. De docent gaat direct de 3 vragen met jou en je mededeelnemers benchmarken. Zo krijg je nieuwe inzichten, ervaar je het niveau van onze MBA en de manier van lesgeven. Met als belangrijkste resultaat: Je komt er echt achter wat dit voor jezelf, je carrière en je organisatie in de toekomst kan betekenen.

Interesse?
Doe jij ook mee? Schrijf je dan ook in voor de MBA sessie. Je vragen kun je invullen bij je aanmelding.
We raden je aan om beide sessies te volgen, zodat je een perfecte beleving krijgt van onze MBA-programma’s. Op deze manier proef je meteen de “sfeer” bij Business School Nederland.

Data
Dinsdag 7 mei 2019 (dag 1): Action Learning sessie (beleef dé Action Learning methode)
Dinsdag 28 mei 2019 (dag 2): SMI Management sessie (ervaar één van onze hoofdvakken)

Programma
Dag 1: 7 mei 2019 (12.30 – 15.45 uur):
12.30 uur: Ontvangst met koffie/thee en broodjes en introductie deelnemers
13.00 uur: Aanvang sessie Action Learning door Guus Goris MBA
15.45 uur: Netwerkborrel

Dag 2: 28 mei 2019 (12.30 – 15.45 uur):
12.30 uur: Ontvangst met koffie/thee en broodjes en introductie deelnemers
13.00 uur: Aanvang sessie Strategisch Marketing door Associate Prof. Paul Turken (docent van de modules Marketing Management).
15.45 uur: Netwerkborrel

Kosten
MBA sessie Action Learning: EUR  130,-
MBA sessie SMI Management: EUR 130,-
Meld je aan voor beide sessies en betaal EUR 249,-

Let op! Schrijf je in voor de Mini MBA of de MBA dan wordt dit bedrag in mindering gebracht op je opleidingskosten.

Locatie
Business School Nederland
Herenstraat 25
4116 BK Buren (Gld)

drs. Paul Turken Drs. Paul Turken LinkedIn-profiel drs. Paul Turken

Paul Turken werkte meer dan 20 jaar als marketing en management-consultant. Achter zijn naam staat een enorm track-record op het gebied van marketing- en merkenbeleid.Paul Turken begon met een eigen organisatieadviesbureau. Daarmee leidde hij turn-around-projecten in de publieke en private sector. Tien jaar later werd hij algemeen directeur van de BBDO Groep Nederland. In 2003 was Paul Turken een van de grondleggers van het bureauconcept van Value Positioning Counsel. Paul is betrokken als business analist bij het TV programma ‘De Rekenkamer’ en staat bekend om zijn scherpe analyses van maatschappij en bedrijfsleven. Tegenwoordig is Paul actief als senior consultant, commissaris en docent marketing en strategie bij de Coöperatie Fabriek en uiteraard bij Business School Nederland

paul turken video

 

 

 

 

Guus Goris MBAGuus Goris MBA LinkedIn-profiel Guus Goris MBA

Guus Goris heeft een achtergrond in de IT branche in allerlei commerciële en directiefuncties. Sinds 2002 verdiept Guus zich in coaching. Met name omdat Coaching de kunst van het stellen van die ene vraag is, die voor een veranderend inzicht zorgt. In 2018 is hij samen met een andere BSN alumnus het bedrijf ‘Connected Action Learning’ gestart. ‘Connected Action Learning’ begeleidt teams binnen organisaties bij het vinden van creatieve en innovatieve oplossingen voor actuele uitdagingen die in deze turbulente wereld spelen. Dit doen zij door het toepassen van de Action Learning methode.

Executive MBA

Merel van der Ham
Programmavoorlichting
E-mail: merel@bsn.eu
Tel: 0344-579044

Share This