Terug naar actueel
Artikelen

Cedeo-erkenning opnieuw verlengd en een klanttevredenheidsscore van 94,2%!

In artikelen door Business School Nederland

Wij zijn verheugd om te delen dat onze Cedeo-erkenning vanaf april 2024 opnieuw is verlengd! Bovendien hebben we onder onze studenten een klanttevredenheidsscore van maar liefst 94,2% behaald!

Wij zijn bijzonder trots dat onze studenten opnieuw hebben aangegeven zeer tevreden te zijn over onze opleidingen. Dit bevestigt ons streven naar kwaliteit en klantgerichtheid. Tegelijkertijd blijven we hard werken aan de waardevolle aanbevelingen uit het Cedeo-onderzoek, zodat we onze dienstverlening en de kwaliteit van onze opleidingen continu kunnen verbeteren.

Cedeo

Cedeo is een onafhankelijke organisatie die tweejaarlijks onderzoek doet naar de klanttevredenheid onder particuliere instituten die maatwerk- en open bedrijfsopleidingen aanbieden in Nederland. Dit onderzoek richt zich op ruim 8.500 opleidingsinstituten en beoordeelt onder andere de samenwerking, dienstverlening en prestaties van de instituten. Referenten worden gevraagd naar hun ervaringen in het voortraject, de uitvoering en de nazorg van opleidingen. Hierbij wordt getoetst op basiscriteria zoals kwaliteit, continuïteit en bedrijfsgerichtheid.

Onze kwaliteit

Een Cedeo-erkenning wordt uitsluitend toegekend aan instituten waarvan minimaal 80% van de klanten en opdrachtgevers tevreden tot zeer tevreden zijn over de opleidingen en de prestaties van het instituut. Een aantal punten waarin we excelleren volgens het onderzoekrapport:

  • De ROI van de opleiding, zowel persoonlijk als voor de organisatie.
  • De Action Learning methode.
  • De gerichtheid op de eigen praktijk.
  • De expertise, vakkennis en benaderbaarheid van onze docenten.
  • De betrokkenheid van de coaches.
  • Intensieve betrokkenheid studiebegeleiding.
  • De inhoudelijke kwaliteit van de opleiding.
  • De kleinschaligheid en daarmee korte lijnen en persoonlijke aanpak.
  • De alumni-activiteiten .

Onze waardering gaat uit naar onze studenten voor hun vertrouwen en samenwerking. Wij blijven ons inzetten om onze dienstverlening te verbeteren en onze positie in de toekomst te versterken.

    Ervaringen

    Een greep uit de reacties van de studenten:

    Het sloot prima aan bij praktijk. Er was ruim voldoende gelegenheid om vragen te stellen. De studiebegeleider gaf op de juiste momenten een impuls om door te kunnen gaan.

    De lessen en de casussen zijn fantastisch. Ze sluiten perfect aan bij de opdrachten.

    De docenten weten van de hoed en de rand. Ook didactisch zijn ze heel goed.

    Ze brengen ervaringen mee uit de praktijk. Dat maakt hen sterk.

    De docent was open en laagdrempelig. Hij was altijd bereikbaar.

    De sterke kant van de opleiding was zonder meer de praktijkgerichtheid.

    Je groeit op je werk mee met je opleiding. Naarmate de opleiding vordert, komen er kansen voorbij.

    Je wordt uitgedaagd om je als persoon te ontwikkelen, afgestemd op wie jij bent en op jouw eigen werkomgeving.

    Je krijgt veel ruimte om je eigen ik mee te nemen. Je bepaalt je eigen tempo en ontwikkelstroom. Het is met recht een onderwijsinstituut, geen onderwijsfabriek.

    Het is prettig dat je medecursisten hebt vanuit diverse hoedanigheden en achtergronden. Door al die disciplines bij elkaar leer je kijken vanuit verschillende invalshoeken. Je krijgt een band met elkaar, helpt elkaar en geeft elkaar inzichten.

    Business School Nederland

    Nieuwsbrief

    Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

    Vul je gegevens in om onze maandelijkse nieuwsbrief met nieuws, blogartikelen en publicaties te ontvangen.

    "*" geeft vereiste velden aan

    12 + 3 =