Evenementen

Korte bijeenkomsten van een middag of avond om nader kennis te maken met Business School Nederland. Tevens bieden wij korte inleidingen op belangrijke management thema’s zoals social media benutten, de nieuwe economie, internationaal zaken doen.

Informatiebijeenkomsten
Informatieve avonden waarin uitleg wordt gegeven over de opleidingen die BSN aanbiedt. Vooral aandacht voor de langere programma’s zoals de MBA , DBA en mini MBA.

Gratis Action Learning Workshops
Workshops over onze leermethode en over strategische marketing bijvoorbeeld, waarin onze leermethode wordt gebruikt, dit als kennismaking.

BSN Event | Internet of Things
Wat heeft IoT voor impact op jouw business model en de hele businessketen waarin jij actief bent? Wat zijn de trends? Wat zijn de valkuilen? Welke veiligheidsaspecten spelen een rol? En hoe ga je dit managen? Krijg handvatten aangereikt tijdens het unieke gratis BSN Event ‘Internet of Things’, een intitiatief van BSN Alumni Netwerk Nederland,

BSN Identity Seminar
Met Stedman Graham ”Identity Leadership” | Charles Ruffolo ”NetworKing with Identity” | Joseph Oubelkas ”Finding your true Identity” | Remko Harms zanger ”Identity” song

DE BOEKEN VAN…
Gratis of tegen kostprijs georganiseerde korte bijeenkomsten over nieuwe thema’s en vaardigheden (social media, nieuwe economie etc.)

De boeken van Joost Kampen: leren interveniëren in verwaarloosde organisaties
Tien jaar werken met het concept van de ‘verwaarloosde organisatie’ heeft zoveel cases opgeleverd dat het doorgeven van de lessen uit de geleefde werkelijkheid een logische stap is.

De boeken van Gariëlle Verbeek: Zappen door de tijd
‘Druk-zijn’ en ‘weinig tijd hebben’ zijn niet alleen de kwellingen van het moderne bestaan. Het zijn ook de symbolen van succes. Zelfs al kunnen we daar tegelijkertijd erg veel last van hebben en onder lijden. Maar tijdstress heeft ook een prettige of zelfs bevredigende kant.

De boeken van Jan-Dirk den Breejen: High Performance Organisaties
Jan-Dirk behandelt tijdens deze bijeenkomst de ‘MRI-scan’ van jouw organisatie: een diagnose die gebaseerd is op 140 factoren van de High Performance Organisatie.

Meer klanten bereiken met minder budget?
Waar denk jij aan als je de termen Street, Guerrilla of Stealth Marketing hoort? Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Street Marketing is een onconventionele marketingtactiek die vaak wordt gebruikt door kleine bedrijven, maar ook grote bedrijven/merken zoals KitKat, Snickers en Nike.

“De breedte van de MBA opleiding bij BSN helpt mij bij het houden van overzicht in deze complexe wereld. Het kunnen bepalen van een bedrijfsstrategie op basis van de buitenwereld, en het vertalen daarvan in functionele strategieën (HRM Strategie, IT strategie etc.) is iets wat ik vanuit mijn MBA heb meegenomen.”

Ronald Brouwer MBA

BSN Alumnus Executive MBA, LinkedIn-profiel

Share This