Meer klanten bereiken met minder budget?

'Street Marketing | The Future of Guerrilla Marketing and Buzz'

Stel je marketingbudget naar beneden bij en bereik veel meer klanten met kleine uitgaven.

Programma

Waar denk jij aan als je de termen Street, Guerrilla of Stealth Marketing hoort? Om maar meteen met de deur in huis te vallen: Street Marketing is een onconventionele marketingtactiek die vaak wordt gebruikt door kleine bedrijven, maar ook grote bedrijven/merken zoals KitKat, Snickers en Nike.

Video: KitKat – Have a seat
Video: Snickers – In geval van nood…
Video: Nike – Freerun
Video: voorbeelden van Guerrilla Marketing


Wil jij ook graag viraal gaan, maar weet je niet hoe je het verschil maakt?
Marcel Saucet, dé Franse Street Marketing goeroe, komt dit najaar weer naar onze Business School om je hier alles over te vertellen. Hij geeft voorbeelden van de effecten van Street Marketing én begeleidt je zelfs met het opzetten van een vernieuwende campagne.

Dr. Marcel SaucetDr. Marcel Saucet
Marcel Saucet, pionier in het bestuderen én gebruiken van alternatieve en innovatieve marketingbenaderingen, is gespecialiseerd in guerrilla marketing, street marketing én innovation marketing. Hij is auteur, entrepreneur, consultant, spreker, researcher associate en professor aan de Universiteit van San Diego en eigenaar van de advertising agency Street Marketing™ in Frankrijk, USA en Dubai. Tot zijn klantenkring behoren bedrijven als: Intel, Lancome, Clarins, Microsoft, Sony en the World Council of People at the United Nations.

Marcel Saucet schreef meer dan 20 research artikelen en Harvard. Daarnaast is hij auteur van verschillende boeken over Street Marketing en merk-psychoanalyses.

 

‘Street Marketing | The Future of Guerrilla Marketing and BuzzZijn boek ‘Street Marketing | The Future of Guerrilla Marketing and Buzz‘ is in 2015 in de VS verkozen tot het beste boek in de categorie ‘Marketing and Advertising’.

Praktische informatie

SSSSSST..niet verder vertellen, zeker niet aan uw concurrenten!

Datum
November 2017

Tijd
9.00 – 16.30 uur

Locatie

Business School Nederland, Herenstraat 25, 4116 BK Buren

Investering

  • De investering voor zowel de conferentie als de workshop bedraagt EUR 135 per persoon.
    (Voor BSN-studenten en -alumni geldt een gereduceerde bijdrage van EUR 95.)
  • Volg je de conferentie én de workshop (aan te raden) dan betaal je slechts EUR 250,- per persoon.
    (Voor BSN-studenten en -alumni geldt een gereduceerde bijdrage van EUR 170.)
  • De investering voor het exclusieve diner is op aanvraag.

Testimonials

Martin Hommersom:
“Een dag met Marcel is een dag met iemand die je laat beseffen dat mogelijkheden onbeperkt zijn. Je hoofd leegmaken en alles voor mogelijk houden.”

Afid Acherrat:
“Het was een inspirerende dag, met enerzijds hele mooie voorbeelden van street marketing acties die perfect worden uitgevoerd en erg gemakkelijk lijken. Anderzijds de keiharde werkelijkheid tijdens het uitwerken van de cases waaruit blijkt dat, om met iets unieks te komen wat ook nog soepel loopt, het dus heel veel moeite kost om een relatief eenvoudige opdracht uit te voeren.”

Saskia van de Schoot MBA:
“Ik vond het zeker een inspirerende dag, leuk om te zien welke ervaringen en tips hij heeft gegeven. Het geeft altijd inspiratie om andere acties te zien, en het zet je aan tot creatief denken. Voor veel bedrijven is het elke dag een uitdaging om met een budget een bepaald doel te behalen, Marcel heeft ons een inkijkje gegeven waar je rekening mee moet houden en hoe hij dit aanpakt. Super inspirerend!”

Hans op ’t Landt MBA:
“Marcel Saucet laat je middels inspirerende praktijkvoorbeelden beleven wat ‘Street Marketing’ voor zowel kleine als grote organisaties kan betekenen. Zijn lezing en workshop is een boeiende experience en waar je na afloop eigenlijk direct een Street Marketing actie wil gaan opzetten én uitvoeren.”

Herman Sjoerds:
“Marcel Saucet combineert de theorie en praktijk van guerrilla/street marketing moeiteloos op hoog niveau. Zijn energie en passie halen het beste naar boven bij het verkennen van nieuwe wegen.”

 

Aanmelden

.

Share This