erkenning CEDEO 2020Meer dan 80% van onze klanten is tevreden tot zeer tevreden over de opleidingen en samenwerking met onze business school.

CEDEO voerde dit jaar weer haar twee jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek uit. Het CEDEO is een onafhankelijke organisatie die onderzoek doet naar de waardering van de samenwerkingsrelatie, dienstverlening en prestaties van opleidingsinstituten.

Je krijgt als instituut een erkenning als tenminste 80 procent van je klanten en opdrachtgevers tevreden tot zeer tevreden zijn. Dat zijn onze klanten al 28 jaar op rij! Daarom krijgen wij weer het klanttevredenheidskeurmerk. Een mooie prestatie vinden wij. Sterke punten die uit het onderzoek naar voren komen zijn: het concept Action Learning, de diversiteit en kwaliteit van de docenten, de individuele begeleiding die bij de opleiding wordt geboden en de unieke China-reis.

“De club doet ontzettend zijn best. Ik ben zeer tevreden over hetgeen deze opleiding mij heeft geboden en de wijze waarop ik daarin ben begeleid. Ik heb een collega de opleiding aanbevolen. Je krijgt er energie van”, is een opmerking van één van de ondervraagden.

Marcel van der Ham – Dean van Business School Nederland – voegt daaraan toe: “Ik ben blij met de mooie klanttevredenheidsscore, maar ook met het aantal genoemde verbetermogelijkheden die onze afgestudeerden met CEDEO deelden. Hier kunnen we mee aan de slag.”

Meer informatie?
Voor meer informatie over onze MBA-programma’s neem contact op met Anita Moolhuizen of Linda Hoksbergen via 0344-579050 of mail naar info@bsn.eu.

BSN Update
Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws en updates van BSN? Volg ons dan op Facebook en/of Twitter en schrijf je in voor onze gratis nieuwsbrief die elke twee maanden verschijnt. Stuur hiervoor een email naar info@bsn.eu o.v.v. ‘aanmelden nieuwsbrief‘.

Share This